پشتیبانی

سامانه تدارکات صنعت ساختمان کشور

طراحی سایت
سه شنبه 27 مهر 1400.
امروز :

۰۲۱ - ۲۴۵۰۵

  • خانه
      • سامانه در یک نگاه
      • منابع انسانی
      • تماس با سامانه
        • سامانه ملی تدارکات صنعت ساختمان کشور

          تهران, خيابان ولیعصر , روبروی پارک ملت, خیابان آرامش


          پلاك 18, واحد 16 ، شرکت توسعه سرزمین هوشمند


          کدپستی: 1967754599

           


          خط ویژه : 24505 - 021


          تلفن : 22050540- 021 

          فکس : 24505-021 داخلی 4

          فکس مستقیم : 22050380-021



      • کاتالوگ
      • آدرس نمایندگان
      • گالری عکس
      • گالری ویدیو
  • اخبار صنعت

    • رونق ساختمان موجب رونق اقتصاد می‌شود

      رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تقریبا در همه نهادهایی که به  نحوی با تولید مرتبط هستند فعال بوده است.کارمند وزارت صنایع معادن دیروز, چندی نیز تجربه حضور در روند تولید را با جایگاه مدیرعاملی کارخانه آلومینیوم مهدی  و معاونت ماشین سازی تبریز تجربه کرده و پس از چهار سال حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم به عنوان نایب رییس، از آغاز مجلس نهم نیز، ریاست بر این کمیسیون را به پرونده کاری خود افزوده است.

  • اخبار سامانه

    • واگذاری سهام سامانه، مشارکت برای آینده ای بهتر

      پنجاه هزار سهم شرکت بهره بردار سامانه تدارکات صنعت ساختمان کشور، در قالب 500 بلوک 100 میلیون تومانی به 500 تولیدکننده منتخب صنعت ساختمان کشور از میان 3400 تولیدکننده حاضر در سامانه واگذار می گردد. 

      طبق صورتجلسه هیأت مدیره، سود روزشمار بانک های خصوصی برای 6 ماهه اول سهام واگذار شده از طرف شرکت بهره بردار تضمین گشته است. 

  • پروژه ها
      • استان تهران

        • سرزمين ايرانيان ( Iranian land )

           پروژه سرزمين ايرانيان بزرگترين شهرك تفريحي ، ورزشي ،‌گردشگري و اقامتي خاور ميانه در زميني به مساحت 1400 هكتار در 24 کاربری متفاوت، در نزديكترين منطقه ويژه اقتصادي با فاصله 35 كيلومتري از پايتخت و پيشرفت فيزيكي حدود 30 در صد در حال اجراء می باشد.

      • استان خراسان رضوی

        • آبان پلازا، بزرگترین مجتمع تجاری اداری هاشمیه

          محتمع تجاری اداری آبان پلازا در زمینی به مساحت 2600 مترمربع در 12 طبقه و بیش از 23000 مترمربع مشتمل بر 150 واحد تجاری، 70 واحد اداری، حدود 2500 مترمربع هایپر مارکت و 7000 مترمربع پارکینگ در منطقه هاشمیه مشهد در حال احداث می باشد.

      • استان یزد

        • مجتمع تجاری، اداری و تفریحی خیلج فارس یزد

          مجموعه خلیج فارس در زمینی به مساحت تقریبی 10000 متر مربع و زیربنایی حدود 76000 مترمربع به عنوان بزرگترین مجتمع تجاری، اداری، تفریحی در شهر یزد در ابتدای بلوار آزادگان در حال ساخت می باشد. این مجتمع شامل سه طبقه زیرزمین، چهار طبقه تجاری و نه طبقه در قسمت اداری می باشد.

  • نمایندگان
      • استان خراسان رضوی

        • نمایندگی استان خراسان رضوی

          گروه ساختمانی آبان،در طي 20 سال فعاليت خود با بهره گیری از تیم های توانمند و کار آمد در بخش طراحی معماری، سازه و اجرا حجم زيادي از پروژه هاي مسكوني، تجاري، صنعتي، پل سازي، راهسازی و...

      • استان یزد

    •  نمایندگی استان خراسان رضوی

      گروه ساختمانی آبان،در طي 20 سال فعاليت خود با بهره گیری از تیم های توانمند و کار آمد در بخش طراحی معماری، سازه و اجرا حجم زيادي از پروژه هاي مسكوني، تجاري، صنعتي، پل سازي، راهسازی و...

  • تأمین کنندگان
      • مواد و مصالح بنایی
          • آهن آلات ساختمانی

            • شرکت مجتمع فولاد خراسان

              شرکت مجتمع فولاد خراسان در منطقه ای به مساحت 1400 هکتار واقع در 15 کیلومتری شمالغرب شهرستان نیشابور مکان یابی گردیده و با بهره برداری از کارخانجات :
              نورد سبک فولاد ساختمانی به ظرفیت 550 هزار تن ، فولادسازی بیلت به ظرفیت 630 هزار تن و 2 واحد احیاء مستقیم هر یک به ظرفیت 800 هزار تن در سال ...

          • سیمان

            • سيمان سفيد ني ريز

              سيمان سفيد ني ريز در تاريخ 15/12/66 13 تحت عنوان شركت سهامي خاص سيمان سفيد ني ريز به ثبت رسيد و در شهريور سال 1375 به بهره برداري رسيد، تولید انواع سيمان سفيد و سيمان خاكستري ، و سيما ن هاي رنگي كه در حال حاضر توليد ....

          • گچ و محصولات گچی
            • شركت گچ طوس

              شركت گچ طوس در سال 1364 با هدف تولید محصولات گچی و توسعه صنعت کشور و نیز اشتغال زایی به شماره ثبت 3905 تاسيس گرديد و كارخانه با بهره گیری از ماشین آلات ودستگاههای صنعتی با ظرفيت روزانه 250 تن توليد گچ سفيد ساختماني در سال 1368..

          • سفال و آجر
            • شرکت آرکا کسری

              کارخانجات این گروه صنعتی، با بیش از 40 سال سابقه تولید و استفاده از مدرنترین تکنولوژی‌های روز دنیا از کشورهای آلمان، ایتالیا، هلند و ایران، و بهره‌گیری از متخصصان کارآزموده و رعایت قوانین ایزو 9001 و استاندارد های...

          • بلوک
            • شرکت پولاد خشت خراسان

              شركت پولاد خشت خراسان به شماره ثبت 9064 تحت پوشش وزارت صنايع و معادن ايران با 35 سال تحقيق و تجربه در صنعت ساختمان اقدام به طراحي ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍ ِ ساخت و نصب و راه اندازي كارخانجات آجرمتعددي با ساختار تمام فولادي با ظرفيت توليد بالا در ايران و سراسر جهان نموده است.

          • شن و ماسه

            • شرکت بتن بارز

              شرکت بتن بارز به حول و قوه الهی در سال 1386 پا به عرصه ظهور گذاشته و در زمینه تولید بتن آماده شروع به کار نموده است.

               

          • سنگ
            • شرکت آذرخش سنگ

              شرکت آذرخش سنگ یا تکنولوژی نوین و فناوری جدید، مطابق با استاندارد بین المللی اقدام به تولید سنگ های مصنوعی که ‏حاصل آمیخته شدن سنگ دانه های مقاوم، سیمان و پلیمر می باشد، نموده است. این محصولات علاوه بر حفظ رنگ و زیبایی ‏در سالیان متوالی ....

          • پوکه

            • تأمین کنندگان محترم

              به منظور ثبت نام در سامانه تدارکات صنعت ساختمان کشور لازم است که فرم درخواست ثبت نام در سامانه را دریافت و پس از تکمیل به شماره 22050380-021 گزینه 4 فکس و یا اسکن نموده و به ایمیل support@sakhtemankala.ir ارسال نمایید. سپس با شماره 24522000-021 داخلی 101 (خانم کمیجانی) تماس گرفته و تأییدیه آن را دریافت نمایید.

          • یونولیت
            • شرکت جنرال فوم

              شرکت جنرال فوم یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلاستوفوم در ایران، فعالیت خود را از سال 1353 در مشهد آغاز نموده و تا کنون همگام با پیشرفت تکنولوژی در جهان ، دامنه فعالیت های خود را گسترش داده است تولید محصولات پلاستوفوم در انواع ساختمانی ...

          • تیرچه

            • شرکت پترویاس فراگیر

              شرکت تولیدی صنعتی یاس با هدف توسعه صنعتی سازی و استفاده از فن آوری های نوین درامر ساخت و ساز ساختمان، نسبت به راه اندازی کارخانه تولید تمام اتوماتیک خرپای میلگردی تیرچه با روش استاندارد جوش و خرپای میلگردی, تیرچه خرپایی, بلوک پوکه ای و بلوک ماسه ای از جمله محصولات این شرکت میباشد.

          • آهک و خاک

            • تأمین کنندگان محترم

              به منظور ثبت نام در سامانه تدارکات صنعت ساختمان کشور لازم است که فرم درخواست ثبت نام در سامانه را دریافت و پس از تکمیل به شماره 22050380-021 گزینه 4 فکس و یا اسکن نموده و به ایمیل support@sakhtemankala.ir ارسال نمایید. سپس با شماره 24522000-021 داخلی 101 (خانم کمیجانی) تماس گرفته و تأییدیه آن را دریافت نمایید.

          • مصالح ساختمانی جدید
            • شرکت مدرن سقف اسپادانا

              شرکت مدرن سقف اسپادانا با یک دهه فعالیت در زمینه اجرای سازه های چادری و سقف کششی و داشتن نمایندگی سقف های کششی از شرکتهای اروپایی به جمع تامین کنندگان سامانه پیوست. از جمله محصولات این شرکت می توان سقف های دکوراتیو کششی، سازه های چادری، سیستم نورپردازی می باشد.

        • شركت گچ طوس

          شركت گچ طوس در سال 1364 با هدف تولید محصولات گچی و توسعه صنعت کشور و نیز اشتغال زایی به شماره ثبت 3905 تاسيس گرديد و كارخانه با بهره گیری از ماشین آلات ودستگاههای صنعتی با ظرفيت روزانه..

      • بتن و فرآورده های بتنی
          • تجهیزات قالب بندی بتن

            • شرکت آرمه چین آرمه بتن

              شرکت آرمه چین آرمه بتن در سال 1376 به ثبت رسید و با تشخیص نیاز بازارمحلی (منطقه شهریار) به تولید بتن آماده با کیفیت مطلوب و استاندارد در سال 1379 در فضایی معادل 2000 متر مربع فعالیت خود را به بهره گیری از امکانات استیجاری آغاز نمود. فعالیت های سازمان از سال 1381 با خرید چهار دستگاه تراک میکسر و  ...

          • افزودنی های بتن

            • ابتکار شیمی البرز

              ابتکار شیمی البرز تولید کننده مستقل محصولات شیمیایی صنعت بتن و ساختمان است که با اتکاء به تجارب ارزنده پرسنل خود در این صنعت و تحقیقات صورت گرفته بر روی محصولات مختلف موجود در بازار طی چند سال اخیر سعی در ارتقاء سطح کیفی محصولات خود ...

          • قطعات بتنی

            • شرکت بنيان بتن

              شرکت بنیان بتن که از سال 1370 فعالیت خود را با تولید بتن آماده و قطعات بتنی با بهره گیری از بهترین امکانات و تجهیزات و ماشین آلات آغاز نموده است و انواع بتن آماده و قطعات بتنی از محصولات این شرکت می باشد.

        • ابتکار شیمی البرز

          ابتکار شیمی البرز تولید کننده مستقل محصولات شیمیایی صنعت بتن و ساختمان است که با اتکاء به تجارب ارزنده پرسنل خود در این صنعت و تحقیقات صورت گرفته بر روی محصولات مختلف موجود در بازار طی چند سال اخیر سعی در ارتقاء سطح کیفی محصولات خود، تولید نسل جدید و ...

      • درب و پنجره
          • درب
            • پدیده کُریت پارس

              شرکت پدیده کُریت پارس با نام تجاری کُریت در تیر ماه 1387 با شماره ثبت: 33370 ، کد اقتصادی :6636-4667-4113 ، و شماره پروانه کسب: 337، به ثبت رسیده و نماینده انحصاری شرکت Besttec امارات و Deutschtec آلمان در ایران می باشد که در زمینه فروش پرده هوا و درب اتومات فعالیت می نماید.

          • پنجره
            • شيشه ايمني شرق 

              شرکت شيشه ايمني شرق با مدیریت محمد استقبال در سال 1372 در مشهد و در زمینی به مساحت 7000 مترمربع تاسیس شده و فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید شیشه های سکوریت ساختمانی و صنعتی از قبیل شیشه های بخاری ، اجاق گاز ، پروژکتور و ....

          • یراق آلات

            • شرکت مهندسی کارت کلید ایلیا

              شرکت کیمیا نشان تاک که از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه تولید، تامین، عرضه مواد اولیه و مصرفی شیمیایی آغاز نموده است به جمع تامین کنندگان سامانه پیوست. افزودني هاي بتن،Concrete Admixtures ، افزوردنی های شیمیایی بتن و ... از جمله محصولات این شرکت می باشد.

        • شيشه ايمني شرق 

          شرکت شيشه ايمني شرق با مدیریت محمد استقبال در سال 1372 در مشهد و در زمینی به مساحت 7000 مترمربع تاسیس شده و فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید شیشه های سکوریت ساختمانی و صنعتی از قبیل شیشه های بخاری ، اجاق گاز ، پروژکتور و ....

      • نازک کاری
          • کاشی
            • کارخانجات کاشی حافظ

              کارخانجات کاشی حافظ با بیش از سه دهه سابقه فعالیت در صنعت سرامیک کشور از نخستین مجموعه‌های تولید کاشی و سرامیک در کشور و از خوش‌نام‌ترین و معتبر‌ترین تولیدکنندگان داخلی این صنعت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۵۵ خورشیدی با احداث کارخانه‌ای به وسعت ۴۱ هکتار در نزدیکی شهر شیراز آغاز کرده است..

          • موزائیک

            • فوم موزاییک ایران 

              شركت نلشاک در سال ١٣٥٩، راه اندازي و تجهيز كارخانه آن در سال ١٣٦٠با ماشين آلات آلماني آغاز و به بهره برداري رسيد. با توجه به اهميت نقش قالبهاي لاستيكي در فرايند توليد و نياز به تعداد بالاي اين محصولات، همچنین به منظور دستيابي به محصول نهايی متنوع و با كيفيت ...

          • واش بتن

            • شرکت آپتوس ايران

              شرکت "آپتوس ايران" که در سال 1360 تاسيس گرديده، با بيش از سه دهه فعاليت گسترده در صنعت ساختمان، هم اکنون به عنوان يکي از شرکتهاي فعال اين عرصه ، در سراسر کشور شناخته مي شود. اين سازمان دانش محور، همواره در تلاش بوده است که با اتکا به دانش ...

          • سقف کاذب

            • اسپارک ماشین تول (گروه کارخانجات فتح ایران)

              گروه کارخانجات فتح ایران (اسپارک ماشین تول) که بعنوان برترین و بزرگترین تولید کننده انواع کف و سقف کاذب، طراحی و ساخت انواع قالب و ... بیش از سه دهه در این زمینه فعالیت دارد به جمع تامین کنندگان سامانه پیوست.

          • دیوار پوش ها
            • شرکت آرمان تجارت حمیران

              شرکت ارمان تجارت حمیران (سهامی خاص) فعالیت خود را بصورت رسمی از سال 1390 اغاز نموده است. حمیران با پشتوانه تجربه و تخصص مدیران و پرسنل خود در زمینه های دکوراسیون اداری , تجاری و مسکونی در مدت زمان فعالیت خود توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب نماید...

          • پله، نرده و حفاظ

            • شرکت ماشین سازی سپهر(نوین حصار)

              شرکت ماشین سازی سپهر با آغاز فعالیت از سال 1379 در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات صتعتی و صنایع مفتولی گام در راه تولید و خدمت به رده های گوناگون صنایع در کشور نهاد.این مجموعه با طیف گسترده و توان بالای خود در زمینه طراحی و تولید انواع ماشین آلات تمام اتوماتیک و ...

          • دکوراسیون داخلی

            • صنایع چوب و فلز تولیکا

              صنایع چوب و فلز تولیکا که از سال 1350 فعالیت خود را زمینه تولید و اجرای محصولات چوب و دکوراسیون داخلی، محصولات اداری و ..آغاز نموده است به جمع تامین کنندگان سامانه پیوست. دکوراسیون (صندلی، میز تلویزیون، دراور، تخت خواب، میز تلویزیون کودک و ...) از جمله محصولات این شرکت می باشد

        • کاشی حافظ

          کارخانجات کاشی حافظ با بیش از سه دهه سابقه فعالیت در صنعت سرامیک کشور از نخستین مجموعه‌های تولید کاشی و سرامیک در کشور و از خوش‌نام‌ترین و معتبر‌ترین تولیدکنندگان داخلی این صنعت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۵۵ خورشیدی ...

      • بام سازی و عایق کاری
        • بازرگـانی مشهـد

          شـرکت بازرگـانی مشهـد عایـق فعـالیت خود را از سـال 1365 آغـاز نمـوده است. شـرکت بازرگـانی مشهـد عایـق پیوستــه و با تــلاشی مستــمر در جــهت بکارگیــری نیــروهـای متـخصــص و کــار آمـد و هم چنیـن تـجهیــز ...

      • آسانسور و پله برقی
        • شركت بهران فراز نوين

          اين مجموعه از سـال 1360 با نـام سلكتـور در صنعـت آسانسـور به عنوان نمايندگي رسمي شركت ايران شيندلر در استان خراسان فعال بوده و مديريت آن از سـال 1381 تحـت عنـوان شركـت بهـران فـراز نويـن ( سهامي خاص ) با استانداردهاي..

      • تجهیزات و ماشین آلات
        • اهورا صنعت ماشین 

          این شرکت در حال حاضر نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برند معتبر AMIG را در سطح کشور دارا میباشد که در همین رابطه اقدام به عرضه انواع ماشین آلات از قبیل بیل مکانیکی چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی ، لودر چرخ لاستیکی ، بکهو لودر ، مینی لودر و نیز چکش هیدرولیکی می نماید

      • تاسیسات مکانیکی

        • شرکت یزد لوله

          شرکت یزد لوله، از سال 1376 با رعایت استاندارد DIN8077-78 و استاندارد ملی ایران فعالیت خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن و ... آغاز نموده است به جمع تامین کنندگان سامانه پیوست.
          اتصال مغزی، بست دیواری، بوشن، حلقه استیل اتصالات پرسی، تبدیل، زانو، سه راه، شیر کلکتور و ... از جمله محصولات این شرکت می باشد.

      • تاسیسات برقی
        • هوشمند سامان

          انجام شرکت فنی مهندسی هوشمند سامان (سهامی خاص) با هدف ارائه محصولات و خدمات تخصصی کمپانی های بزرگ دنیا در راستای بهینه سازی مصرف انرژی، راحتی و امنیت استفاده از تجهیزات الکتریکی در ساختمان خدمات خود را از سال 1387 آغاز نموده است.


    • تأمین کنندگان محترم

      به منظور ثبت نام در سامانه تدارکات صنعت ساختمان کشور لازم است که فرم درخواست ثبت نام در سامانه را دریافت و پس از تکمیل به شماره 24505-021 گزینه 4 فکس و یا پس از اسکن به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایید. سپس تاییدیه آن را از داخلی 101 دریافت نمایید.

سه شنبه10192021

آخرین به روز رسانی :05:07:00 PM

Back شما اینجا هستید: خانه درباره سامانه شورای عالی سیاست گذاری سامانه دکتر شهریار شفیعی، عضو شورای عالی مشاورین سامانه

دکتر شهریار شفیعی، عضو شورای عالی مشاورین سامانه

دکتر شهریار شفیعی بنیان گذار مفاهیم نوین برندینگ در ایران و عضو کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت جهانی، با هدف ارتقاء نام تجاری سامانه به عنوان سازمان بازاریابی و فروش کلیه شرکت های تحت پوشش سامانه به شورای عالی مشاورین سامانه پیوست.

 

سوابق علمی / تحصیلی

 

دکتری (PhD) در بازاريابی و برندسازی دانشگاه رن – (RENNES) فرانسه

 

عضو آکادمی های پژوهشی CREM و ECOGEST

 

کارشناسی ارشد در پژوهش در علوم مديريتی (DEA) از بوردوی فرانسه

 

كارشناسي ارشد مديريت اجرايي (MBA) با گرايش بازاريابي از سازمان مديريت صنعتي

 

كارشناس ارشد فلسفه از دانشگاه مطالعات فرهنگي و علوم انساني (انجمن حكمت و فلسفه)

 

کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه تربيت مدرس

 

کارشناس مهندسی مکانيك از دانشگاه علم و صنعت ايران

 

سمت هاي تخصصي / علمي

 

عضو کميسيون برند ايران در سازمان توسعه تجارت

 

عضو هيئت علمی سازمان مديريت صنعتی

 

عضو شورای سردبیری ژورنال Business & Economic Management

 

سردبیر فصلنامه برند (تنها مجله تخصصی در زمینه برند در ایران)

 

عضو کمیته علمی تخصصی تبلیغات دانشگاه جامع علمی و کاربردی

 

مدیر علمی دوره‌های تخصصی بازاریابی سازمان مديريت صنعتي (دوره ی یک ساله و دوره ی پیشرفته)

 

مدیر علمی دوره‌های تخصصی مدیریت برند IMI

 

مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech)

 

مدیر علمی گروه هشت (گروه علمی/ پژوهشی)

 

مدیر علمی گروه IMBC (گروه علمی/ پژوهشی)

 

رئیس هیات مدیره دانش آموختگان سازمان مدیریت صنعتی

 

مشاور امور بازاریابی و برندینگ سازمان ها و شرکت­های خصوصی در بخش های متفاوت صنعت و خدمات

 

پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر بازاریابی و برند سال 2010 در لالوند فرانسه (La Londe France)

 

نماینده ایران در چهارمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی سازمان همکاری های اسلامی در سپتامبر 2013 (4th OIC WROLD BIZ Conf Sep,2013)

 

کسب عنوان سخنران برتر در همایش بین المللی تجارت جهانی سازمان های همکاری های اسلامی

 

سوابق تدریس

 

دوره مديريت استراتژيك برند

 

دوره روانشناسی و نشانه شناسی برند

 

دوره‌ روانشناسي تبليغات

 

دوره بازاريابي استراتژيک و استراتژي‌هاي بازاريابي

 

دوره بازاریابی خدمات

 

دوره تدوين طرح تجاري (Business Plan) به همراه نرم افزار تخصصي

 

دوره‌ روش تحقيق ويژه تحصيلات تکميلي (مقطع کارشناسي ارشد)

 

دوره‌ تحقيقات بازاريابي پيشرفته

 

دوره جایگاه سازی و هویت­سازی برند

 

دوره‌ مديريت روابط با مشتريان (CRM) و اندازه‌گيري رضايت مشتريان (CSM)

 

تعریف و تحلیل سنجه های کمی بازاریابی

 

تاکتیک و تکنیک های تصویرسازی برند

 

نقش منابع انسانی در جایگاه سازی برند

 

دوره‌ اصول و مباني مديريت بازاريابي

 

دوره تخصصی معماری برند

 

دوره پیشرفته IMBC و طراحی کمپین های یکپارچه

 

دوره تفکر استراتژیک

 

دوره پیشرفته بازاریابی

 

پروژه های مشاوره ای / تحقیقاتی

 

مدیر بازاریابی و امور مشتریان سازمان مدیریت صنعتی

 

مشاور ارشد بازاریابی سازمان بنادر و دریانوردي

 

مشاور ارشد بازاریابی مرکز تحقيقات مخابرات

 

مشاور مدیر عامل در امور استراتژیک و بازاریابی شرکت بيمه سایان (گروه سرمایه گذاري سایپا)

 

تدوين راهبردهای برندسازي و استراتژی های ورود به بازار بانک گردشگری

 

طراحی کمپین پذیره نویسی بانک گردشگری

 

مشاور ارشد برندسازی، بازاریابی و طراحی کمپین تبلیغاتی مجتمع تجاری ارگ به عنوان بزرگترین مجتمع تجاری شمال شهر تهران به همراه ترجمان هویت برند مجتمع در عناصر معماری

 

مشاور ارشد برندسازی، بازاریابی و طراحی کمپین تبلیغاتی مجتمع تجاری ارگ به عنوان بزرگترین مجتمع تجاری شمال شهر تهران به همراه ترجمان هویت برند مجتمع در عناصر معماری

 

مشاور ارشد برندسازی گروه صنعتی البرزگاز

 

مدیر علمی اولین و تنها طرح کلان ارزیابی برندهای ایرانی در برگیرنده 24 صنعت و 56 زیر صنعت شامل ارزیابی 430 برند ایرانی به زیر نظر سازمان توسعه تجارت ایران

 

مشاور ارشد برندسازی و برنامه های استراتژیک گروه داتیک (Innovate)

 

مشاور ارشد بازاريابي بانک صادرات ايران

 

مشاور بازاریابی ستاد نانو

 

مشاور بازاريابي شرکت البرزگاز در طرح ارائه روغن موتور ويژه خودروهاي گازسوز (از طراحی محصول تا جایگاه سازی برند در بازار)

 

تدوین استراتژی ورود به بازار و برندسازی رسانه دروازه ای (آپادانا) شرکت آونگ پویا

 

تدوين مدل انتخاب تکنولوژي مناسب براي طرح سراسري جايگاه‌هاي گاز براي سازمان بهينه‌سازي سوخت

 

مشاور بازاريابي گروه سپيد (از نظارت بر R&D تا جایگاه سازی برند در بازار)

 

طراحی استراتژی ورود به بازار و برندسازی بسته های هدیه ویژه کودکان به نام "کیمدی Kimdi" (طراحی مفهومی محصول، نظارت بر R&D و تدوین استراتژی­های برندسازی)

 

مشاور ارشد بازاريابي مجموعه توچال (بزرگترين مجتمع تفريحي - فرهنگي - ورزشي ايران)

 

طرح آسيب ‌شناسي بخش بازاريابي و فروش شرکت رزگاز

 

مشاور بازاریابی در خصوص بیمه آسیا (طرح بازاریابی یک به یک)

 

مشاور ارشد برندسازی کانون تبليغاتي نقش خيال

 

طرح تجاري ورود به بازار افغانستان براي شركت پرسي‌گاز

 

طرح توجيهي و طرح تجاري شركت اسپانيايي - ايراني Inagro Pars براي ورود به بازار ايران

 

طرح تجاري ورود ماشين‌هاي فروش خودکار شرکت پويندگان (براي نخستين بار در ايران)

 

آسيب شناسي شركت آذربنياد - بزرگترين توليد كننده MDF در ايران

 

آسيب شناسي شركت كلر پارس (با رويكرد بازرگاني)

 

آسيب شناسي كيفيت خدمات و طرح گسترش بازار در شركت انبارهاي عمومي (گمرك غرب و شهريار)

 

آسيب شناسي و طراحي بخش بازرگاني شركت لجور

 

راه‌اندازي پروژه CRM در شركت پايكار بنيان

 

تدوين طرp برندسازي براي شرکت ميلادافزار (شاتل)

 

ارزيابي ميزان آمادگي شرکت لايزر براي پروژه برندسازي

 

تدوین برنامه راهبردی شرکت مرغک

 

مشاور برند مدرسه مد ایران

 

مشاور برندسازی و توسعه بازار برند لباس عروس پرونوویا / تدوین طرح تجاری شامپاین های بدون الکل

 

مشاور بازاریابی و برندسازی محصولات برند AXON انگلستان در صنف کاغذ­های جوهرافشان، فیلم و دستگاههای لمینیتور

 

جایگاه­سازی برند و طراحی هویت یکپارچه معماری (AIG) برای شعبه مرکزی و شعبه VIP نوین­چرم

 

تدوین طرح مطالعاتی اولویت­بندی و بررسی قابلیت­های ورود به بازار و برندسازی در صنعت پوشاک به درخواست شرکت نسیم برکت

 

تدوین طرح مطالعاتی اولویت­بندی و بررسی قابلیت­های ورود به بازار و برندسازی در صنعت بسته­بندی به درخواست شرکت نسیم برکت

 

تدوین استراتژی­های کلان شرکت ابزارآلات برنزاستیل

 

مشاور ارشد برندسازی و بازاریابی برند انارکی در صنعت طلا و جواهر

 

مشاور ارشد برندسازی و بازاریابی گروه صنعتی قائم در صنعت درب­های فرفورژه

 

مشاور برندسازی و توسعه بازار شرکت تبلیغاتی آریادیزاین کیش

 

تدوین و طراحی سند یکپارچه­سازی عناصر هویت برند برکت و جایگاه­سازی آن در بازار غذای بیرون­بر

 

طراحی سند هویت یکپارچه برند به همراه نام­گذاری برند ابزارآلات جراحی، به درخواست شرکت درمان تجهیز آفرید

 

مشاور برندسازی و توسعه بازار محصولات اسباب­بازی اسکار

 

تدوین سند آسیب­شناسی سایت فرش شفقی تبریز با رویکرد تحلیلی در حوزه­ی برندسازی مجازی

 

مجری طرح ارزش­گذاری و تدوین شیوه­های ارزیابی برند درسازمان توسعه تجارت و کمسیون تخصصی برند سازمان توسعه تجارت.

 

مشاور ارزش­گذاری برند هما برای گروه هتلهای هما

 

مشاور برندسازی و طراح هویت برند و هویت یکپارچه سازمانی برند TRISTA در حوزه محصولات کریستال

 

تحلیل عناصر بصری و ارتباطات یکپارچه برند پرژک در صنعت آرایشی، بهداشتی

 

تحلیل عناصر بصری و ارتباطات یکپارچه برند پفیش در صنعت اسنک

 

تحلیل عناصر بصری و ارتباطات یکپارچه برند امرسان در صنعت لوازم بادوام منزل

 

مشاور برندسازی و بازاریابی برند سیترا در صنعت شیره انگور و محصولات زیرگروه

 

مشاور ارشد برندسازی برند خانه سلامت مایا در حوزه طب سوزنی و ارتقای کیفیت زندگی

 

مشاور ارشد برندسازی موسسه حقوقی آیین توکیل در حوزه وکالت

 

مشاور ارشد برندسازی گروه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های مسکونی صدرا

 

مشاور برندسازی و عضو هیات راهبردی شرکت بیمه ما

 

مشاور برندسازی و جایگاه سازی مجدد برند بنیاد تعاون بسیج

 

طراحی هویت بصری برند شالیزه

 

طراحی هویت بصری برند آدرین

 

طراحی هویت بصری برند واینات در صنعت خشکبار

 

مشاور برندسازی و عضو شورای راهبردی شرکت خانه سازی

 

طراحی هویت برند، استراتژی های ورود به بازار و استراتژی محصول برند Whist در حوزه آبمیوه های گازدار

 

طراحی هویت بصری و زراحی کمپین IMBC برند Whist در حوزه آبمیوه های گازدار

 

طراحی هویت برند، استراتژی های ورود به بازار و استراتژی محصول برند گاما در حوزه محصولات دهان و دندان

 

طراحی هویت بصری و زراحی کمپین IMBC برند گاما در حوزه محصولات دهان و دندان

 

طراحی هویت برند و هویت سازمانی برند mr.dizi

 

طراحی هویت و شخصیت مجموعه کافی شاپ های زنجیره ای sin

 

طراحی هویت و شخصیت برند T+در حوزه­ی fashion accessories

 

مشاور برند سازی و عضو شورای راهبردی پست بانک

 

پروژه جامع برندسازی برای برند DaDoSens در حوزه­ی آرایشی درمانی

 

پروژه جامع برندسازی برای شبکه اجتماعی ایران ویج

 

پروژه جامع برندسازی شرکت مهریاسان در حوزه­ی خدمات طراحی سایت و باشگاه مشتریان

 

مشاور برند سازی بانک ملت

 

پروژه جامع برندسازی و پیاده سازی فرانچایرز چرخ و چتر

 

پروژه جامع برندسازی و پیاده سازی فرانچایرز بوفت

 

طراحی هویت و برند پیتزا قرمه سبزی حوزه صنایع غذایی در ایتالیا

 

پروژه جامع برندسازی برای برند زیما در صنعت ساختمان

 

طراحی عناصر برند و نام گذاری برند سیزا در حوزه­ی فشن

 

طرح برندسازی جامع گروه فرهیختگان ارگ

 

مشاور بازاریابی بیمه رایان سایپا

 

طراحی و پیاده سازی هویت معماری داخلی باشگاه تنیس پارسیان(ATP)

 

  تألیفات

 

شفيعي، شهريار (زمستان 1384)، "انتخاب تکنولوژي مناسب براي برداشت و انتقال داده‌ها در سيستم سوخت‌رساني CNG کشور"، فصل‌نامه مديرساز، شماره 8، صص 89- 100.

 

شفيعي، شهريار (بهمن 1385)، "تبليغات و خودانگاره: رويکردي روان‌شناختي به ارزيابي برند از ديد مشتري"، نشريه بين‌المللي مهندسي تبليغات:‌ ويژه‌نامه نشريه بين‌المللي تحقيقات روابط عمومي، صص 28- 34.

 

شفيعي، شهريار (بهمن 1386)، "درآمدي بر مباني برندسازي"، مديريت بازاريابي و تبليغات، شماره 5، صص 34- 41.

 

شفيعي، شهريار (اردیبهشت 1387)، "Customer Satisfaction in Service Sector: Paradigms, Foundations and Theoriesمديريت بازاريابي و تبليغات. شماره 8، صص 132- 136.

 

شفيعي، شهريار (خرداد 1387)، "ابزارهای مديريت دانش در سازمان‌هاي يادگیرنده و نقش این سازمان­ها در توسعه دانش‌محور"، کنفرانس شوراي عالي مصلحت نظام، تهران، ایران.

 

شفيعي، شهريار و خلیلی، مریم (مرداد و شهريور 1387)، "نقش سازمان‌هاي دانش‌محور در توسعه دانش‌محور"، مديريت بازاريابي و تبليغات، شماره 10، صص 22- 24.

 

شفيعي، شهريار (مهر 1387)، "در اسارت تارهاي خودتنيده"، گزيده مديريت، شماره 86، صص 48- 49.

 

شفيعي، شهريار و خلیلی، مریم (1387)، "دانش، دارايي استراتژيک در بازارهاي رقابتي: نگرش مفهوم‌شناختي به ذهنيت دورگه مديران امور بازار در ايران به سامانه‌هاي دانش‌محور"، مديريت بازاريابي و تبليغات، شماره 11، صص 34-36.

 

شفيعي، شهريار (بهمن 1387)، "مدل‌هاي اندازه‌گيري رضايت مشتريان در حوزه خدمات (رويکردي تطبيقي)"، کنفرانس بین‌المللی‌ مديريت بهر‌ه‌وري و کيفيت در نگرش جهاني شدن، تهران، ایران.

 

شفيعي، شهريار و خلیلی، مریم (فروردین 1388)، "مدل‌هاي مديريت دانش و طيف ابزارهاي مناسب آن در مديريت امور بازار"، مديريت بازاريابي و تبليغات، شماره 12، صص 30-35.

 

شفيعي، شهريار (1388)، " نقش يادگيري سازماني در افزايش رقابت‌پذيري بنگاه‌هاي اقتصادي (مفاهيم، ابزار و زيرساخت‌هاي مورد نياز)"، مديريت بازاريابي و تبليغات، شماره 13، صص 22-27.

 

شفيعي، شهريار و رنجبر، سمیه (مهر 1388)، "مبانی شخصیت برند"، مديريت بازاريابي و تبليغات، شماره 14، صص 32-37.

 

شفيعي، شهريار (پاییز 1388)، "زنده باد برند! کدام برند؟"، فصل­نامه برند، شماره 3، صص 15-18.

 

شفيعي، شهريار (آذر 1388)، "رویکردی تحلیلی به کارکرد برندها در عرصه جهانی شدن"، کنفرانس بین‌المللی‌ مديريت بهر‌ه‌وري و کيفيت در نگرش جهاني شدن، تهران، ایران.

 

شفيعي، شهريار (دی ماه 1388)، "معرکه برندها - تحلیل مفهوم شناختی مکاتب برند و بن­مایه­های فلسفی هر یک"، مديريت بازاريابي و تبليغات، شماره 15، صص 22-27.

 

شفيعي، شهريار، اسمعیل­زاده (دی داد)، حسن و اسدی، حجت­اله، "مُدل­های کسب­وکار: از آغاز تا امروز"، مديريت بازاريابي و تبليغات، شماره 16 و 17، صص 20-28.

 

شفيعي، شهريار و نیروشک، عادل (پاییز 1389)، "هویت رقابتی کشورها - به متد درآوردن یک پارادوکس"، فصل­نامه برند، شماره 5.

 

شفيعي، شهريار، قاسم­پور، لیلا و چمنكار، کاوه (پاییز 1389)، "ظهور و حضور ضد برند در فضای مجازی"، فصل­نامه برند، شماره 5.

 

شفيعي، شهريار و تبریزی، نگار (تابستان 1390)، "چالش­هاي مزمن حوزه مديريت برند و برندآوری - با مروری بر موردکاوی دیسنی"، فصل­نامه برند، شماره 6.

 

شفيعي، شهريار و فرشته­خو، رضا (تابستان 1390)، "معنای نما در متن نقش - چگونگي ترجمان هويت برند در معماري مراكز خريد"، فصل­نامه برند، شماره 6.

 

شفيعي، شهريار و جعفری­جو، مینا (بهار 1391)، "مدیریت برند و تکنولوژی ارتباطات - چرخش جایگاه مشتریان در فضای مجازی و چالش مشتریان غیور"، مديريت بازاريابي و تبليغات، شماره 22، صص 20-24

 

سایر فعالیت های علمی / پژوهشی

 

رئيس هيات مديره کانون فارغ التحصيلان سازمان مديريت صنعتی

 

عضو کمیته علمی برند ایران (در سازمان توسعه تجارت ایران)

 

سردبیر فصل نامه برند (تنها مجله تخصصی در زمینه برند در ایران)

 

دبیر علمی و عضو موسس کنفرانس IMBC

 

دبیرعلمی و بنیانگذار کنفرانس فناوری برندسازی

 

مدیر علمی طرح ملی ارزیابی برندهای ایرانی (تحت نظارت مرکز توسعه تجارت ایران)

 

عضو موسس مجمع تخصصی برند ایران

 

عضو شورای عالی سردبیری نشریه مدیریت بازاریابی و تبلیغات

 

عضو شورای سیاست‌گذاری و هیات علمی شرکت پژوهشی رهیافت

 

دبیر علمی، عضو شورای سیاست گذاری و سخنران سومین کنفرانس برندهای تندمصرف

 

سخنران کلیدی همایش تکنیک های نوین برندسازی و مشتری مداری در صنعت غذا

 

سخنران کلیدی سمینار استانداردهای آموزشی پلی به سوی پیشرفت و خلاقیت با موضوع سازمان های یادگیرنده

 

سمینار بخش بندی بازا ویژه مدیران موسسه زبان سفیر

 

سخنران کلیدی کنفرانس مد و فشن در صنعت چرم

 

سخنران کلیدی سمینار برندسازی، نوآوری و فروش حرفه ای

 

عضو هیئت علمی و سخنران کنفرانس توسعه تکنولوژی و فناوری های نوین با موضوع برندسازی محصولات HighTech

 

سخنران کلیدی سمینار معماری برند و استراتژی حضور با چند برند هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

 

سخنران کلیدی سمینار مسئولیت های اجتماعی مدیران و برندسازی ثمن(NGO Branding) سازمان مطالعات بهروری و مدیریت منابع انسانی

 

سخنران کلیدی چهارمین همایش ملی مدیریت برتر

 

سخنران کلیدی سمینار مدیریت فرآیند فروش (قیف فروش)

 

سخنران کلیدی دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی

 

سخنران کلیدی در همایش مهندسی فروش

 

سخنران سمینار تفکر استراتژیک ویژه مدیران ماشین سازی ایران

 

سخنران کلیدی در همایش استراتژی های نوین بازاریابی و فروش – بزرگان فروش

 

سخنران کلیدی همایش برندسازی حوزه خدمات

 

سخنران سمینار مدیریت سرمایه گذاری دارایی های نامشهود موسسه آموزشی سفیر

 

دبیرعلمی همایش مشاغل پرریسک

 

سخنران کلیدی همایش نوابغ فروش

 

سخنران کلیدی همایش فروش به زبان آدمیزاد

 

سخنران کلیدی همایش Pre MBA

 

دبیرعلمی سومین همایش برندسازی مراکز تجاری پروژه اطلس

 

سخنران کلیدی همایش ملی معماری و طراحی داخلی

 

سخنران کلیدی سمینار تخصصی معماری برند ویژه هلدینگ صبا جهاد

 

عضو هیئت علمی و سخنران کلیدی سومین همایش بین المللی بازاریابی و برندسازی اینترنتی

 

دبیرعلمی و سخنران شیوه های برندسازی در مجتمع های مسکونی

 

سخنران کلیدی سومین همایش ملی کفش ایران

 

سخنران کلیدی همایش مدیریت اقتصاد و سرمایه در دوران رکود

 

سخنران همایش مد و پوشاک دانشگاه شریعتی

 

سخنران افتتاحیه همایش خانه مدیران

 

سخنران کلیدی همایش رضایت مندی مشتریان

 

سخنران کلیدی سومین سمینار جایگاه سازی برند با همکاری انجمن صنفی چرم مصنوعی ایران

 

رئیس هیات علمی و سخنران کلیدی دومین کنفرانس فناوری برندسازی در مراکز تجاریBrandTech

 

رئیس هیات علمی و سخنران کلیدی سومین کنفرانس imbc

 

سخنران کلیدی و عضو هیات علمی کنفرانس باشگاه مشتریان

 

سخنران کلیدی همایش مدیران شهرداری کشور با موضوع برندسازی شهری

 

دبیر کمیته برند و عضو کمیته تخصصی همایش مد و مانتو 2

 

رئیس شورای سیاست­گذاری همایش باشگاه مشتریان

 

سخنران کلیدی سومین همایش مدیریت اجرایی (EMBA)

 

سخنران کلیدی همایش قطارهای پرسرعت

 

سخنران کلیدی همایش برند برتر افتخار ملی

 

عضو موسس شورای سیاست­گذاری و دبیر علمی دومین کنفرانس برندهای تندمصرف (FMCG)

 

سخنران اختتامیه همایش خانه مدیران

 

عضو موسس هیات­علمی و دبیر کمیته ارتباط با صنعت ششمین کنفرانس بین­المللی برند

 

عضو موسس شورای سیاست­گذاری و دبیر علمی کنفرانس فناوری­های برندسازی (BrandTech)

 

دبیر علمی و عضو موسس هیات­علمی دومین کنفرانس IMBC

 

سخنران کلیدی همایش علوم نافع

 

سخنران کلیدی همایش برندهای (B2B Branding)

 

سخنران و عضو شورای سیاستگذاری و هیات­ علمی دومین سمینار جایگاه سازی برند

 

دبیر کمیته برند و عضو کمیته تخصصی پوشاک فجر 2

 

دبیر کمیته برند و عضو کمیته تخصصی همایش مد و مانتو 1

 

سخنران کلیدی همایش مدیران اجرایی (EMBA)

 

عضو موسس شورای سیاست­گذاری و دبیر علمی همایش برندهای تندمصرف

 

سخنران کلیدی همایش نوابغ فروش

 

سخنران و عضو کمیته تخصصی نخستین همایش پوشاک فجر 1

 

سخنران و عضو کمیته تخصصی نخستین همایش مدو پوشاک ایرانی- اسلامی

 

سخنران و عضو موسس هیات­علمی همایش علمی MBA

 

سخنران، عضو موسس و عضو هیات­علمی کنفرانس رضایت مشتریان

 

عضو موسس شورای سیاستگذاری و دبیر هیات­علمی کنفرانس IMBC

 

سخنران، عضو موسس و عضو هیات­علمی کنفرانس رضایت مشتریان

 

دبیر علمی و عضو موسس شورای سیاست­گذاری کنفرانس خرده­فروشی

 

سخنران اولین سمینار صادرات فرش دستباف ایران

 

سخنران کلیدی کنفرانس مدیریت استراتژیک

 

سخنران بیست و ششمین کنگره رادیولوژی ایران

 

سخنران و عضو شورای سیاستگذاری و هیات­ علمی اولین سمینار جایگاه سازی برند

 

عضو هیئت داوران چهارمین کنفرانس بین­المللی مدیریت بازاریابی

 

سخنران اولين نمايشگاه فرصت­هاي سرمايه­گذاري در صنعت فرودگاهي و هوانوردي ايران

 

سخنران و عضو شورای سیاستگذاری و هیات­علمی کنفرانس مهندسی تبلیغات

 

عضو پنل تخصصی مدیریت کیفیت و جهانی شدن برندها و سخنران دومین کنفرانـس بین­المللـی مدیریت بهـره­وری و کیفیـت در نگرش جهـانی شدن

 

عضو شورای سیاستگذاری و سخنران چهارمین کنفرانس برند

 

رئیس گروه داوران دومین جشنواره ملی حرکت، ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی

 

سخنران سومين همايش نرم‌افزارهاي سازماني و دولت الكترونيك

 

عضو هيت علمي و سخنران کنفرانـس بین­المللـی مدیریت بهـره­وری و کیفیـت در نگرش جهـانی شدن

 

عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس برند

 

عضو شورای سیاست­گذاری و هیات­علمی نخستین دوره­ی آموزشی مهندسی تبلیغات خلاق

 

عضو شورای سیاست­گذاری و هیات­علمی سمینار آموزشی تکنیک­های نوین تبلیغات خلاق و مهندسی تبلیغات

 

سخنران کنفرانس بین‌المللی اخلاق حرفه­ای

 

عضو شورای سیاستگذاری و هیات­علمی و سخنران کنفرانس برند

 

سخنران کنفرانس برند

 

سخنران و عضو کمیته در مسیر پیوستن به سازمان جهانی تجارت

 

داوران کنفرانس تخصصی شیوه‌های نوین تبلیغات

 

  راهنمایی و مشاوره پایان نامه های دانشگاهی

 

بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند Samsung، LG, پارس الکتریک بر اساس سبد محصولات ICT در ایران

 

بررسی تصویر ایران به عنوان یک مقصد گردشگری در میان مجریان تور و آژانس های مسافرتی کشور ترکیه

 

تدوین الگوی طراحی سایت های حوزه یادگیری الکترونیک با استفاده از یافته های روانشناسی، نشانه شناسی و زبان شناسی در سازمان مدیریت صنعتی

 

بررسی رابطه ویژگی های جمعیت شناختی و کیفیت درک شده مشتریان از خدمات بانکی، بانک صادرات ایران( با بهره گیری از مدل سروکوال)

 

بررسی و شناسایی عوامل رضایتمندی بیمه گذاران بیمه نامه های بدنه اتومبیل و پیشنهاد راهکارهای اصلاحی

 

Online Personal Branding

 

بررسی تاثیر استراتژی های برند سازی در فضای وب برای ارتقاء ارزش بر نگاه مشتری: مطالعه موردی تعدادی از آموزشگاه های تخصصی تهران

 

موانع ایجاد برند در صنعت پوشاک زنانه(برای لباس مجلسی)

 

برآورد تاثیر فرآیند ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند بر عامل اعتماد برند در شرکت های سخت افزار ایرانی

 

بررسی عوامل موثر بر حفظ و بالابردن وفاداری الکترونیکی مشتریان در حوزه تجارت B2C

 

تاثیر برند کشور بر تقاضای محصول

 

برند سازی یک شرکت ساخت در و پنجره UPVC و شیشه های دوجداره

 

مطالعه رفتار خرید مراجعان به Hyper Market در تهران

 

ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری - مورد مطالعاتی : شوش

 

بررسی و مقایسه ابعاد شخصیتی برند خودروهای ایرانی براساس مدل جنیفر اکر ( مقایسه موردی محصولات ایران خودرو و سایپا )

 

بررسی، انتخاب و تدوین مدل مناسب جهت ایجاد و توسعه برند زعفران در بازار مصرفی ایران

 

بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر قصد استفاده مجدد (مورد مطالعه بانک پارسیان)

 

بررسی میزان تاثیر استقرار مدیریت دانش بر روی بهره وری کارکنان سازمان های دولتی

 

برند مقاصد گردشگری: مطالعه موردی شوش

 

عوامل موثر بر ایجاد انگیزش شغلی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فارس

 

تدوین عناصر آمیزه بازاریابی در خودروهای سنگین با استفاده از فروش AHP

 

مطالعه تطبیقی تاثیر تبلیغات پارتیزانی بر برندآگاهی در صنایع پوشاک(مطالعه موردی برندهای نوین چرم، چرم مشهد و چرم درسا)

 

بررسی تاثیر برند داخلی بر رضایت مشتری(مورد مطالعه : شركت سايپا)

 

بررسی و ارائه الگوی مناسب آمیخته بازاریابی برای خودروهای سبک باری

 

ارزیابی تاثیر ارزش ویژه برند بر رفتار خرید مشتریان : مقایسه بین انواع مختلف محصولات (مورد کاوی : شرکت گلوبال برند تویز، مینو و رایورز)

 

ارزیابی تاثیر طبقه نام تجاری، آگاهی از نام تجاری و قیمت بر تمایلات رفتاری مشتریان رایانه دستی در شهر تهران

 

بررسی عوامل و تکنیک های موثر بر وفاداری مشتریان در بانکداری الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران

 

بررسی تصویر برند محصولات لبنی ایرانی در ذهن مشتریان به روش مهندسی کانسی