تجمیع خرید سیمان و میلگرد پروژه های استان تهران و البرز

سامانه تدارکات صنعت ساختمان کشور با هدف ساماندهی خرید و تدارکات مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی کشور،  برای اولین بار اقدام به تجمیع درخواست‌های خرید مصالح پایه مورد نیاز پروژه‌های درحال ساخت کشور نموده است. در راستای اجرای طرح، در گام اول، اقدام به تجمیع خرید سیمان و میلگرد مورد نیاز بیش از 7000 پروژه در حال ساخت استان تهران و البرز نموده است.

سامانه تدارکات صنعت ساختمان کشور با بیش از 1600 شرکت و کارخانه معتبر تولیدکننده مصالح و تجهیزات ساختمانی تحت پوشش،  بزرگترین شبکه خرید و تدارکات صنعت ساختمان کشور می باشد.

در راستای ساماندهی خرید و تدارکات پروژه های عمرانی کشور، کلیه درخواست‌های خرید مصالح مورد نیاز پروژه‌های در حال ساخت به صورت دوره‌ای ( هفتگی‌، 15 روز و ماهانه ) جمع‌آوری و پس از تجمیع، ثبت سفارش، مستقیماً از کارخانه ارسال می‌گردد.

با توجه به تجمیع درخواست‌های خرید، همواره قیمت‌های اعلامی کمتر از قیمت‌های خرید خرده‌فروشی بوده و کلیه متقاضیان از تخفیفات خرید تجمیعی بهره‌مند می‌گردند.

 

 مراحل ثبت سفارش و ارسال به شرح ذیل می باشد

تکمیل و ارسال فرم ثبت درخواست اولیه توسط متقاضی

تجمیع درخواست‌های خرید و تعیین قیمت و برنامه‌ریزی برای تأمین

صدور و ارسال پیش‌فاکتور برای متقاضیان خرید مصالح

  تأیید درخواست خرید و واریز وجه توسط متقاضیان و ارسال مدارک به ستاد مرکزی سامانه

  ارسال مصالح درخواستی طبق برنامه زمانبندی اعلام شده
   

 نکات بسیار مهم

  در این مرحله، کلیه سفارشات نقدی می‌باشد.

  تکمیل فرم ثبت درخواست اولیه، هیچ تعهد خریدی برای متقاضی ایجاد نمی‌کند.

  وجه سفارش، مستقیماً به حساب کارخانه واریز می‌گردد.

 

کاهش قیمت نهایی، خیلی بستگی به حجم کل سفارشات متقاضیان دارد و هر چه تعداد سفارش دهندگان بیشتر باشد، طبیعتاً قیمت نهایی نیز به شدت کاهش می‌یابد.

لذا، به منظور اینکه از تخفیف بیشتری بهره‌مند گردید، در صورتیکه همکارانی را می‌شناسید که متقاضی خرید مصالح مشابه می‌باشند، به آنها نیز اطلاع بدهید تا با افزایش حجم سفارش، علاوه بر خودتان، آنها نیز از تخفیف ناشی از تجمیع خرید برخوردار گردند.

 

  فرم های مورد نیاز برای ثبت سفارش اولیه

 

فرم ثبت درخواست اولیه

میلگرد

فرم ثبت درخواست اولیه

سیمان کیسه و فله

   

  استعلام قیمت دیگر مصالح مورد نیاز

سازندگان محترم می توانند، علاوه بر مصالح فوق، دیگر مصالح مورد نظر خود را نیز در فرم های ذیل پرنموده و ارسال نمایند.

واحد تأمین و تدارکات سامانه، پس از بررسی لازم، با متقاضیان محترم تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.

  لازم به ذکر است که، کلیه فاکتورهای صادره، از لحاظ قیمت، به مدت 48 ساعت تضمین می گردد. به عبارت دیگر، در صورتیکه در مدت 48 ساعت، همان مصالح با همان کیفیت با قیمت پائین تر ارائه گردد، ما به التفاوت در عرض 48 ساعت به شرکت مسترد می گردد.

  سامانه تدارکات صنعت ساختمان کشور، .آماده عقد قرارداد برای خرید و تدارکات کلیه مصالح مورد نیاز پروژه را دارا می باشد.

 

   

فرم ثبت درخواست استعلام بهاء

برای کلیه مصالح مورد نیاز

فهرست 1600 شرکت و کارخانه

معتبر عضو سامانه ساختمان کشور

 

در صورت لزوم به هرگونه توضیح، راهنمایی یا درخواست تنظیم جلسه حضوری، کارشناسان سامانه با شماره تلفن 24505-021 (داخلی 112 الی 115) پاسخگویتان خواهند بود.

برای اطلاع از دیگر خدمات سامانه تدارکات صنعت ساختمان کشور، به کانال تلگرامی سامانه بپیوندید:

 

معرفی مأموریت سامانه ساختمان کشور از زبان مدیرعامل : مهندس امیر فتوحی

 
به نقل از سایت : sakhtemankala.ir